Loading...

Mini Summer Startup School

Update: Dragilor, am închis înregistrările. Ne vedem mâine cu cei care au acționat.

Mini Summer Startup School

Un eveniment pentru oamenii care lucreaza in august la visurile lor

Ne place sa credem ca atunci cand vine vorba de visurile tale, iti pui haina de … “bad a$$” care nu are timp de pierdut sau incredere de oferit asa-zisilor “guru” intr-ale afacerilor.

Asa ca am construit un Mini Summer Startup School pentru tine, ca o serie de 3 evenimente, din care extragem concepte noi si le aplicam pe probleme reale de business.

Este un eveniment care se întinde pe 3 seri și din care vei ieși cu relații și cunoștințe noi și o idee mult mai clară despre cum să faci următorii pași spre un startup (sau small business) de succes.

Noi iti oferim “fengshuiu’ crud si neincalzit”, ca asa ne place sa-l servim: “SOLUTIA ESTE IN TINE si o vom descoperi impreuna”… Si, in plus, sa nu uitam de petrecerea de pe acoperis de dupa!

Tu stii cel mai bine oportunitatea pe care vrei sa o fructifici, pentru ca aici vorbim despre visurile tale, nu ale altora.

De ce in august – sezonul vacantelor ?! Pentru ca acum ai ocazia sa faci o super planificare pentru toate nuantele si culorile visurilor tale.

In plus, a lucra in august in Bucuresti, inseamna ca lucrezi puternic pentru a prinde aripi in viata ta profesionala. Inseamna ca TU ai mentalitatea de antreprenor la bord si lucrezi in contratimp fata de restul oamenilor, pentru ca stii deja ca asta da rezultate.

Sub pretextul [auto]scolirii, interactionam cu sens, invatam unii de la altii si lucram la unison ca un mastermind group*

*Nota : nu ne asumam responsabilitatea pentru scanteile care pot aparea cand mai multe minti stralucite se concentreaza impreuna, insa locatia are aviz pentru situatii de urgenta.

Idei creative + Bucuresti in August + Experimentare = Bu$ine$$

Vino si tu in grupul celor care se simt mandri ca lucreaza in august la visurile lor!

Program Mini Summer Startup School:

Ziua 1 – 22 August, ora 18:00 – Fundația

Refreshments and Quality food 1

Intro

Exercițiu de grup 1

Startup Cinema: Sam Altman (President of Y Combinator)

Exercițiu de grup 2 – ne vom pune palariile de “critici de film antreprenorial”

Key takeaways

Ziua 2 – 23 August, ora 18:00 – Structura

Refreshments and Quality food 2

Intro

Exercițiu de grup 1

Startup Cinema: Steve Blank (Serial Entrepreneur)

Exercițiu de grup 2 – ne vom pune iarasi palariile de “critici de film antreprenorial”

Key takeaways

Ziua 3 – 24 August, ora 18:00 – Accelerarea

Refreshments and Quality food 3

Intro

Exercițiu de grup 1

Startup Cinema: Peter Thiel (Paypal Mafia member, Investor in Facebook)

Exercițiu de grup 2 – ne vom pune pentru ultima data palariile de “critici de film antreprenorial”

Surpriza serii – tombola pentru Design Thinking Forum pe 21 septembrie – 3 locuri (valoare 150E fiecare, detalii: http://www.conference-arena.com/design-thinking-forum )

After-party la Deschis Gastrobar

Investitia: 250 LEI, care include tot.

NB: Calculele ne-au arătat că pentru a oferi suficientă valoare din acest eveniment e nevoie să participe minim 13 antreprenori. Astfel, dacă nu atragem acest număr minim până Joi, 17 August, îl anulăm și facem refund la toate participările deja cumpărate.

FAQ

1. Dacă nu știu nimic despre antreprenoriat, pot sa vin? Trebuie sa am un business ca sa particip? Dacă nu am și vreau sa îmi deschid unul mă ajuta sa vin la eveniment?

Chiar daca nu stii nimic despre antreprenoriat si rezonezi cu ce incercam sa realizam, sansele sunt ca tu sa poti sa fii un specialist bun si responsabil de la care altii pot invata.

Antreprenoriatul este oricum o cursa cu multe suisuri si cu coborasuri.

2. Ce învăț acolo? Cu ce plec acasă? Cum mă ajuta lucrurile pe care le aflu acolo?

Vei avea o idee mult mai clară despre clienții tăi, despre cum ajungi la ei și despre cum le rezolvi problemele si sa depasesti obstacolele.

3. Mă ajuta concret sa am o noua perspectiva în business-ul meu? Aceste ateliere mă pot schimba? Adică și pe mine, dar și cum îmi văd business-ul?

Da, îți va fi mult mai clar care sunt elementele din care e compus business-ul tău, astfel încât să nu te mai simți copleșit(ă).

4. De ce sa am încredere în cei care fac acest eveniment? Cu ce sunt mai valoroși fata de alții? De ce sa nu merg la sesiunile informative de la X Hub sau alți oameni care fac asta?

Pentru ca noi am ales sa inlocuim tipicul eveniment paravan, in care se vinde un produs sau serviciu, cu o sesiune care ne permite sa invatam unii de la altii.

Nu avem invitati surpriza; surpriza esti tu, de la tine vor sa invate oamenii – nu de la aceleasi personalitati care sunt prezente la majoritatea evenimentelor consacrate (si e cazul sa apara si alte personalitati, nu crezi?).

Participantii sunt selectati cu grija, astfel incat sa ne putem conecta intre noi si sa construim impreuna

Pentru ca limita superioara a unei afaceri este data de limita ta personala, te poti astepta ca atelierul sa aiba impact si la nivel personal.

5. Se face brainstorming? Vor fi grupuri de lucru?

Daaaa – si chiar un grup “mastermind”. Avem multiple configuratii si experimente de facut … pe voi.

6. Exista o continuitate? Cineva mă va susține și după acele zile?

O sa facem follow-up printr-un grup de Facebook secret și dedicat, unde vom monitoriza rezultatele si vom veni cu sugestiile necesare

7. O sa fie mâncare? De la cine?

Vom servi preparate de la trei furnizori de catering (da, ne place numerologia). Revenim cu “meniul” pe pagina evenimentului.

8. Cat o sa tina? O sa fie un after party?

Vorbim despre 12 ore in total in cele 3 zile + [insereaza aici nivelul tau de energie] ore de after-party, care se va tine pe acoperis!