Articolul 1. Definitii
1.1. “Vanzator” – www.westartup.ro, site administrat de firma S.C. BRUNOMAG CONCEPT SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/5643/2014 , cod unic de identitate fiscala 33154090, avand sediul social in Str. Secuilor Nr. 5, sector 4, Bucuresti.
1.2. “Client” – persoana fizica/ persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face inregistrarea pe site.
1.3. “Site” – domeniul www.westartup.ro si subdomeniile acestuia.
1.4. “Comanda” – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
1.5. “Servicii” – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului ca urmare a Contractului incheiat.
1.6. “Campanie” – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
1.7. “Contract” – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Client, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Clientului.
1.8. “Continut”
1.9. “Document” – prezentele Termene si Conditii.
1.10. “Newsletter” – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Articolul 2. Documente contractuale
2.1. Prin inregistrarea pe site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula sau modifica cantitatea Serviciilor din Comanda. Daca modifica sau anuleaza cantitatea de Servicii din Comanda va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.3. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client in momentul primirii de catre Client de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
Articolul 3. Politica de vanzare online
3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client.
Pentru motive justificate We Startup isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel We Startup. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul se poate adresa la adresa de email: contact@westartup.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, We Startup isi rezerva dreptul de a cere Clientilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.4. We Startup poate publica pe Site informatii despre Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care We Startup are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.5. Toate informatiile folosite pentru descrierea Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.6. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Serviciu, Clientului s-ar putea sa i se solicite un feedback in legatura cu Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Client. In acest fel, Clientul contribuie la informarea altor posibili Clienti de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Serviciilor.
Articolul 4. Tarife si plati
4.1. Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si nu includ T.V.A..
4.2. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
Articolul 5. Anularea si subcontractarea
5.1. Vanzatorul poate anula si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Clientul pentru toate obligatiile contractuale.
Articolul 6. Dreptul la proprietatea intelectuala
6.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a We Startup, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
6.2. Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de We Startup, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al We Startup asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al We Startup.
6.3. Orice Continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre We Startup si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea We Startup cu referire la acel Continut.
6.4. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
6.5. In cazul in care We Startup confera Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea We Startup pentru respectivul Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
6.6. Niciun Continut transmis catre Client prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea We Startup si/sau al angajatului/prepusului We Startup care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
6.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
Articolul 7. Comanda
7.1. Clientul/Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Serviciului.
7.2. Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
7.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
7.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientuluii, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientuluii, a tranzactiei, in cazul platii online;
7.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de We Startup, in cazul platii online;
7.4.3. datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
7.5. In cazul in care un Serviciu comandat de catre Client, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
7.6. Disponibilitatea unui Serviciu va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
7.6.1. “Bilete disponibile” – avem mai mult de 3 locuri
7.6.2. “locuri limitate” – avem mai putin de 3 locuri
7.6.3. “nu mai sunt Bilete” – Cursul/evenimentul nu mai are locuri disponibile
7.6.4. “in curand” – momentan nu putem procura un loc la eveniment/curs pentru ca nu se gaseste inca in optiunile Vanzatorului sau inca nu s-a programat.
Articolul 8. Politica de returnare
8.1. In cazul in care Clientull decide sa se retraga din Contract, acesta va putea trimite un e-mail de informare inainte cu cel putin 3 zile de inceperea evenimentului/ cursului la adresa: contact@westartup.ro.
8.2. Clientului i se va returna suma totala, mai putin 35% din aceasta reprezentand costurile Vanzatorului pentru Serviciul respectiv.
Articolul 9. Publicitate
9.1. Newsletter-ele We Startup sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de We Startup. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
9.2. In momentul in care, Clientul se inregistreaza, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:
9.2.1. prin contactarea We Startup in acest sens.
9.2.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.
9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
Articolul 10. Facturare
10.1. Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.westartup.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
10.2. Vanzatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Servicii vandute de We Startup, cu exceptia Serviciilor vandute de partenerii We Startup, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Client.
10.3. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Clientului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul informatiile despre datele personale, printr-un e-mail la contact@westartup.ro.
10.4. Prin trimiterea Comenzii, Clientului isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata.
10.5. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail:contact@westartup.ro.
10.6. Datele cardului de plata ale Clientului nu vor fi accesibile We Startup si nici nu vor fi stocate de catre de We Startup sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul va fi informat, anterior introducerii datelor.
10.7. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Clientului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.
10.8. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
Articolul 11. Raspundere
11.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale.
Articolul 12. Confidențialitatea
12.1. Informațiile pe care Clientul le furnizează vor fi folosite în concordanță cu termenii Politicii de Confidențialitate, așa cum sunt aceștia specificați în Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, pe care o găsiți aici ______________
Articolul 13. Forta majora
13.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
13.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Articolul 14. Legea aplicabila
14.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre We Startup si Clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
Articolul 15. Modificarea continutului
15.1. We Startup isi rezerva dreptul de a modifica, adauga, suspenda sau sterge portiuni ale continutului www.westartup.ro sau de a schimba specificatiile tehnice legate de utilizarea site-ului. in orice moment. De asemenea, We Startup isi rezerva dreptul de a restrictiona, temporar sau permanent, accesul utilizatorilor la o parte sau la intregul continut al site-ului.
15.2. Prezentul document poate fi modificat in orice moment, fara o notificare a utilizatorilor We Startup. Cea mai recenta versiune a Termenilor si Conditiilor poate fi accesata in documentul publicat in aceasta pagina.